نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید عطری است زنانه و شیک .

جدیدترین محصول بالماسو ، عطری ست با ظاهری همچون تولیدات سابق و شیشه ای سفید رنگ که با نام White عرضه شده است . بالماسو وایت ، شبی مهتابی است سرشار از عطر شب بوها و یاس .

عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white در گروه بویایی شرقی و گرم عرضه شده است و از مدل کلاسیک خود این شرکت الهام گرفته شده است که در زمان خود در بین شخصیت های برجسته طرفداران زیادی داشته است. اما آنچه که جزو خصوصیات بارز این عطر می باشد کلاسیک بودن رایحه آن می باشد و با پراکندگی بوی بالا و ماندگاری طولانی خود در آن دوران یکی از مطرح ترین عطرها به شمار می رفت و از لحظه ورود به بازار یکی از بهترین و پرفروش ترین عطرها برای خانم ها به شمار می رود.

 

عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white

در اولین تست ، رایحه ای نزدیک به عطر گل شب بو که با یاسی تلخ و شبنم دار ترکیب شده باشد را حس خواهید کرد . در ابتدا کمی خیس است و عطر شب بو غلبه دارد . با گذر از نت ابتدایی آرام آرام عطر یاس مانند قوی تر شده و تلخی عطر افزایش می یابد . اگرچه یاس از نت های مشهود این کار است با این حال عطر آن را نمی توان به دسته گلی از آن مشابه دانست . تنها زمانی که به عمق کار رجوع می کنید متوجه خواهید شد آنچه در بالماسو وایت به کار رفته اسانس یاس است . تلخی و گرما تا انتها با این کار می ماند و البته در قلب آن طعمی شیرین و خفیف را احساس خواهید کرد که گویا برگرفته از میوه هاست . وایت ، رایحه ای متمایز دارد . کیفیت کار و بازی نت ها در آن قابل تحسین است و مشابهی در سایر محصولات بر آن نیست . از کلاس خوبی برخوردار است و می تواند در حد و اندازه قیمت خود بدرخشد . این کار به دوستداران عطرهای سنگین و رسمی نظیر Belle d`Opium حتماً توصیه می شود

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 

لینکهای مرتبط:

 

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید

 

بالماسو وایت-بالماسو سفید

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)-Bvlgari Man In Black

عطر ادکلن بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)-Bvlgari Man In Black عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری من این بلک عطری است مردانه و شیک .

عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک محصول سال 2014 ، همزمان با تولد 130 سالگی این برند ، توسط کمپانی بولگاری تولید و روانه بازار عطر و ادکلن جهان شده است . شیشه عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک ظاهر ورژن سال 2010 آن را حفظ نموده است . عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک جسور و جذاب است و نیم نگاهی به اسطوره های یونان باستان همچون ولکان رب النوع آتش و فلزکاری دارد. این عطر دقیقاً همان چیزی است که در جمله‌ی اول به آن اشاره شد. با نگاهی به شیشه‌ی من این بلک، سادگی و رنگ مشکی آن شما را مجذوب خودش خواهد کرد. نام Man با خط درشت و In Black هم با خط کوچک‌تر زیر آن روی شیشه نقش بسته است. یک خط فلزی مسی‌رنگ با انحنای کم در پایین نام Bvlgari دیده می‌شود که با در بطری بولگاری من هارمونی خوبی ایجاد کرده است.

 

عطر بولگاری من این بلک-Bvlgari Man In Black

این عطر مردانه رایحه ای مدرن را به تصویر میکشد که در نت ابتدایی رایحه های ادویه ای و در نت میانی ترکیبی از رایحه های چرم ، شقایق و گل مریم و در نت پایانی رایحه های صمغ ، دانه تونکا و چوب ورا را شامل میشود . عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک جانشین نسخه‌های قبلی بولگاری من در نت اولیه خود رایحه ادویه‌جات را هدیه می‌کند و در ادامه در نت میانی چرم در کنار گل‌های مریم و زنبق حضور دارند و در نت پایانی خود چوب گویاک ، دانه تونکا و لوبان قرار دارد . طراحی ظاهری شیشه عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک با ایجاد ترکیب رنگ مشکی و طلایی ، گرما و سنگینی رایحه آن را به بیننده منتقل میکند . عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک عطری با جسارت، کاریزماتیک و به شدت احساس برانگیز ، مخصوص مردان جذاب و مدرنی است که در تمام ساعات شبانه روز خوش تیپ و خوش پوش هستند .

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک

Bvlgari Man In Black



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری اومنیا کورال-Bvlgari Omnia Coral

عطر ادکلن بولگاری اومنیا کورال-Bvlgari Omnia Coral عطری است با رایحه خنک و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری اومنیا کورال عطری است زنانه و شیک .

Omnia Coral در سال 2012 به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز برجسته و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده و جلب‌توجه می‌کند. این بطری از دو نیم‌دایره‌ی نقره‌ای ساخته شده است. این نیم‌دایره‌های زیبا توسط یک قاب قرمزرنگ احاطه‌شده‌اند. روی بطری نشان تجاری بولگاری به‌خوبی حک شده است. به‌محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج و زالزالک خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، حس حضور در طبیعت را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیب گل نیلوفر آبی، گل ختمی و انار تشکیل‌شده‌اند. احساس طراوت و تازگی از نتایج استشمام بوی این ترکیب به شمار می‌آید. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک و چوب سدر ویرجینیا جایگزین نت‌های میانی خواهند شد.

 

عطر بولگاری اومنیا کورال-Bvlgari Omnia Coral

Omnia Coral رایحه ای لذت بخش با سبک بوی میوه ای و گلدار که احساس خیلی خوبی را به انسان تلقین میکند. این محصول جدید از برند بگاری عطری با خواص زنانه و روح تازگی و شور یک رابطه رمانتیک را در وجود انسان بر می انگیزد و احساس جاودانگی و نشاط و جوانی را بدون هیچ توقعی به شما هدیه میدهد.به علاوه همه اینها رنگ بسیار جذاب و خیره کننده آن سر درون این اکسیر جوانی را فاش میکند.

نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، توت ولفبری (Wolfberry)
نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل بامیه (Hibiscus) ، لیلی آبی (Water Lily) ، انار (Pomegranate)
نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : مشک (Musk) ، درخت سدر (Cedar)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری اومنیا کورال

بولگاری اومنیا کورال

Bvlgari Omnia Coral



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری اومنیا گرین جید-Bvlgari Omnia Green Jade

عطر ادکلن بولگاری اومنیا گرین جید-Bvlgari Omnia Green Jade عطری است با رایحه خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری اومنیا گرین جید عطری است زنانه و شیک.

Bvlgari Omnia Green Jade در سال ۲۰۰۹ به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز برجسته و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده و جلب‌توجه می‌کند. این بطری از دو نیم‌دایره‌ی نقره‌ای ساخته شده است. این نیم‌دایره‌های زیبا توسط یک قاب سبز رنگ احاطه‌ شده‌اند. روی بطری نشان تجاری بولگاری به‌خوبی حک شده است. به‌محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، حس حضور در طبیعت را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیبگل یاس (Jasmine) ، گل صد تومانی (Peony) تشکیل‌شده‌اند. احساس طراوت و تازگی از نتایج استشمام بوی این ترکیب به شمار می‌آید. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک (Musk) ، پسته (Pistachio) ، رایحه های جنگلی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد.

 

عطر بولگاری اومنیا گرین جید-Bvlgari Omnia Green Jade

عطر بولگاری گرین جید (Bvlgari Green Jade)، نمونه ای از جذابیت و هماهنگی عجیب که برای خانمهای یک مقدار جوانتر مناسب است.رایحه ی گل ها و شکوفه ها مناسب جهت استفاده در تعطیلات و اوقات فراغت

نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : پرتقال ماندارین (Mandarin Orange)
نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل یاس (Jasmine) ، گل صد تومانی (Peony)
نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : مشک (Musk) ، پسته (Pistachio) ، رایحه های جنگلی (Woodsy Notes)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری اومنیا گرین جید

بولگاری اومنیا گرین جید

Bvlgari Omnia Green Jade



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر-Bvlgari Jasmin Noir EDP

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر-Bvlgari Jasmin Noir EDP عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری جاسمین نویر عطری است زنانه و شیک .

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم به معنای یاس سیاه ، محصولی از برند معروف بولگاری که با نت گل یاس و شیشه رمز آلود و مشکی ، این نام را به خود گرفته است . ادو پرفیوم بولگاری جزمین که بهتر است آن را با نام Bvlgari Jasmin Noir Eau De Parfum بشناسیم، توسط دو تن از طراحان خوشنام عطر جهان به نام‌های Carlos Benaim و Sophie Labbe طراحی و به برند بولگاری ارائه شده است.

 

عطر بولگاری جاسمین نویر-Bvlgari Jasmin Noir EDP

در واقع این ادکلن زنانه است اما با ویژگی های مردانه طراحی شده است . از جمله ی این ویژگی ها که سبب متفاوت شدن این محصول گشته میتوان به قدرت ، مجلل بودن ، سرشار بودن از رمز و در عین حال ملایم و بی پروا بودن آن اشاره کرد . این محصول در سال 2008 تولید شده است . در ابتدا رایحه ی یاس و در نت وسط بادام و یاس و در پایان مشک ، نعناع هندی ، عنبر و دانه ی تونکا را همراه دارد . رایحه ی این محصول را میتوان در دسته ی گروه بویایی چوبی گلی طبقه بندی نمود . این عطر اختصاص به بانوان رده ی سنی 25 تا 40 سال دارد . بطری سیاه و مرموز این عطر آن را تبدیل به سمبلی از محبت برای طرفداران برند بولگاری نموده است . این عطر دارای رایحه ای بسیار اغوا کننده برای بانوان جوان میباشد .این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد. با بستن چشم‌ها و استشمام این عطر، آرامش عمیقی شما را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی احاطه‌تان می‌کند.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر

بولگاری جاسمین نویر

Bvlgari Jasmin Noir EDP



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری گلدیا-Bvlgari Goldea

عطر ادکلن بولگاری گلدیا-Bvlgari Goldea عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری گلدیا عطری است زنانه و جذاب.

طراحی و فرمولاسیون Goldea توسط عطرساز کاربلد و مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور مدل معروف «Isabeli Fontana» سروصدای فراوانی برپا کرد. Goldea با توجه به بوی شیرین و گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. بطری Goldea در عین سادگی بسیار جذاب و شیک طراحی شده است. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح دیده می‌شود. گردن بطری با یک طرح زیبا تزیین شده است. در بطری مانند یک تکه طلای دایره‌ای می‌درخشد. عطر ادکلن زنانه گلدی از برند فوق مطرح و شناخته شده بولگاری ، الهام گرفته از نور و طلا در اکتبر سال 2015 به عنوان نماینده و آغازگری از مجموعه ای جدید از این برند و بیش از ده سال پس از نسخه ی ابتدایی امنیا، به بازار عرضه شد. رایحه ی عطر ادکلن زنانه بولگاری گلدیا ، رایحه ای گلی بوده که در هر سه بخش اصلی نت این عطر ، با بوی نافذ و جسورانه ی مشک درهم آمیخته و ترکیبی شرقی را حاصل گشته و با امضای آلبرتو موریلاس ، طراحی شده است .

 

عطر بولگاری گلدیا-Bvlgari Goldea

رایحه ی عطر ادکلن زنانه بولگاری گلدیا ، با پخش بوی ابتدایی از ترکیب مشک کریستال ، شکوفه پرتقال ، تمشک و ترنج آغاز میگردد . در قلب رایحه ی خود تلفیقی از مشک طلایی ، یلانگ یلانگ و یاس را بهمراه دارد و در نت اصلی و پایه ی خود ویژگی استثنایی از پیمان مشک مخملی ، کهربا ، نعناع هندی و پاپیروس مصری را برای پایدار سازی برگزیده است. کمپین تبلیغاتی این عطر توسط مرت الاس و مارکوس پیکوئت و با حضور مدل مشهور ، ایزابلی فونتانا به جهان معرفی شد . عطر ادکلن زنانه بولگاری گلدی در سه سایز 25 ، 50 و 90 میلی لیتر و با غلظت ادو پرفیوم در بطری طلایی رنگ ، در دسترس عموم قرار گرفت .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن 

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری گلدیا

بولگاری گلدیا

Bvlgari Goldea



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری امنیا پارایبا-Bvlgari Omnia Paraiba

عطر ادکلن بولگاری امنیا پارایبا-Bvlgari Omnia Paraiba عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری امنیا پارایبا عطری است زنانه و جدید.

 

عطر بولگاری امنیا پارایبا-Bvlgari Omnia Paraiba

مجموعه‌ی «امنیا» (Omnia) که متعلق به برند «بولگاری» (Bvlgari) است در اکتبر سال 2015 یک عضو جدید دیگر خود را به نام ادو تویلت «Omnia Paraiba» معرفی کرد. این عطر Omnia Paraiba (امنیا پارایبا) نام دارد و به تأسی از نام سنگ نسبتا ارزشمند برزیلی با نام Paraiba Tourmaline که به رنگ آبی- سبزش معروف است، اینگونه نام گذاری شده است.. این عطر 65 میلی‌لیتر حجم دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. چهره‌ی اصلی کمپین تبلیغاتی Omnia Paraiba کسی نیست جز مدل معروف، یعنی «Edita Vilkeviciute». شکل کلی بطری این عطر مانند دیگر اعضای امنیا ساخته شده است؛ با این تفاوت که رنگ این بطری سبز-آبی است. روی قسمت‌های نقره‌ای بطری نام بولگاری به‌زیبایی حک شده و خودنمایی می‌کند.

 

عطر بولگاری امنیا پارایبا-Bvlgari Omnia Paraiba

به‌محض اسپری‌کردن Omnia Paraiba روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی میوه‌ی ساعتی و پرتقال تلخ خواهید شد. این ترکیب شیرین، انرژی و تازگی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل گاردنیا و گل ساعتی ساخته می‌شوند. بوی شیرین این نت‌‌‌های گلی، انرژی مثبت و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور و غلاف کاکائو تشکیل شده‌اند.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری امنیا پارایبا

بولگاری امنیا پارایبا

Bvlgari Omnia Paraiba



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDP

عطر ادکلن بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDT عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر بولگاری امنیا کریستالین عطری است زنانه و جذاب.

طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام داده است. این عطر گلی و میوه‌ای برای فصول تابستان و بهار پیشنهاد می‌شود. برند پرآوازه‌ی «بولگاری» (Bvlgari) برای آن دسته از خانم‌هایی که دوست دارند بر میزان جذابیت و شیک پوشی خود بیافزایند، ادو پرفیوم «Omnia Crystalline» را معرفی کرده است. بولگاری این عطر را در سال 2013 به بازار معرفی کرد و آن‌ را در شیشه‌ای کریستالی به صورت دو دایره‌ی تودرتو و به رنگ جذاب صورتی عرضه کرده است. این عطر با وجود رایحه‌ی شیرین و در عین حال خنکش، مورد توجه هر خانم با سلیقه‌ای قرار می‌گیرد. امنیا کریستالین پرفیوم هفتمین نسخه از سری ادکلن‌های اومنیاست که توسط بولگاری ساخته شده . این محصول از رایحه‌ای معتدل برخوردار بوده و برای استفاده در طول سال مناسب است.

 

عطر بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDP

ساختار رایحه‌ی آن تشکیل شده از بوی میوه‌هاست. در شروع نت‌های این عطر شیرین، بامبو به همراه نت خاص و کمیابی مانند گلابی می‌آید. بعد از این ترکیب خاص، برگ گل نیلوفر به همراه گل ابریشم و چای به عنوان نت‌های میانی آن توجه هر فرد را به خود جلب می‌کند. وجود چای به ترکیب این عطر، رایحه‌ای خنک و گرم می‌دهد. با گذشت چند ثانیه‌ای از استشمام این رایحه‌ها کم کم بوی چوب گایاک، خزه بلوط و مشک توجه را به خود جلب می‌کند. این نت پایانی، شیرینی نت میانی را به سمت خنکی دلپذیری می‌برد.

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری امنیا کریستالین

بولگاری امنیا کریستالین

Bvlgari Omnia Crystalline EDP



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری اومنیا آمتیس- بلگاری امنیا بنفش-Bvlgari Omnia Amethyste

عطر ادکلن بولگاری اومنیا آمتیس- بلگاری امنیا بنفش-Bvlgari Omnia Amethyste عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری اومنیا آمتیس عطری است زنانه و باکلاس .

عطر بولگاری اومنیا آمتیست (Bvlgari Omnia Amethyste)، با هاله ای از رنگ ارغوانی به بازار آمد که ترکیبات گلدار و چوبی آن خاص است که توسط Alberto morillas در سال 2006 تولید شد .رایحه ی جنگلی و چوب های معطر آن مناسب جهت استفاده در فصل بهار و در کنار همسر و خانواده است.

 

عطر بولگاری اومنیا آمتیس-Bvlgari Omnia Amethyste

طراحی شیشه‌ی اومنیا آمتیست بسیار خاص و منحصر به فرد است. دو نیم‌دایره‌ی بنفش که با زاویه‌ی نود درجه روی هم قرار گرفته‌اند، نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. روی قسمت‌های سفید شیشه نام بولگاری به وضوح دیده می‌شود. با توجه به همین شکل خاص شیشه‌ و همچنین قیمت نه چندان بالای اومنیا آمتیست می‌توانید روی آن به‌عنوان هدیه نیز حساب ویژه‌ای باز کنید. پس از اولین اسپری از این ادو تویلت، بوی گریپ‌فروت به خوبی فضا را پر می‌کند. رایحه‌ی گریپ‌فروت، شیرینی قابل ملاحظه‌ای را ایجاد می‌کند که به واسطه‌ی آن، شادی و نشاط ویژه‌ای خواهید داشت. پس از مدتی بوی گل زنبق و رز جای نت ابتدایی را می‌گیرد. این نت‌ها علاوه بر حفظ شیرینی نت ابتدایی طراوت و تازگی گل‌ها را نیز به شما و محیط اطرافتان می‌بخشد. با گذشت زمان شاهد جانشینی نت‌های انتهایی به جای نت‌های میانی خواهید بود. نت‌های چوبی و آفتابگردان عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. خنکی این ترکیب دوگانه هر آدم خوابی را هوشیار می‌کند.

نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : گریپ فروت صورتی (Grapefruit Pink)
نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل زنبق (Iris) ، گل محمدی (Rose)
نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : گل آفتابگردان (Heliotrope) ، رایحه های جنگلی (Woodsy Notes)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری اومنیا آمتیس

بولگاری اومنیا آمتیس

Bvlgari Omnia Amethyste



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری اومنیا ایندیان گارنت-Bvlgari Omnia Indian Garnet

عطر ادکلن بولگاری اومنیا ایندیان گارنت-Bvlgari Omnia Indian Garnet عطری است با رایحه خنک و شیرین . این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری اومنیا ایندیان گارنت عطری است زنانه و آرامش بخش.

از سال 2003 که برند بولگاری ایده تولید ادکلن اومنیا را با ظاهر متفاوت خود عملی کرد، نسخه‌های مختلفی از این کار ارائه شد که از نظر ظاهری تنها در رنگ با هم متفاوت بودند. ایندیان گارنت را باید هفتمین نسخه از این سری دانست که با نامی منتسب به کشور هندوستان و در رنگ نارنجی روانه بازار شده است.این عطر گلی و شرقی برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. بطری این عطر از دو نیم‌دایره‌ی نقره‌ای رنگ تشکیل شده است. روی این قسمت‌ها، نشان تجاری بولگاری به خوبی حک شده و خودنمایی می‌کند. یک قاب نارنجی رنگ، این دو نیم‌دایره‌ی درهم‌تنیده را احاطه کرده است.

 

عطر بولگاری اومنیا ایندیان گارنت-Bvlgari Omnia Indian Garnet

همانگونه که از نام این محصول مشخص است ، نام این عطر الهام گرفته از نام کشور هند با عجائب و رموز آن و همچنین از تعدادی از اشراف زادگان و مردمی که طبق آئین عرفانی در این کشور زندگی میکنند ، نشات گرفته است . این عطر که بنا بر نام آن در دسته ی محصولات با رایحه ی شرقی طبقه بندی شده است در مسیر بویایی خود و در نت اولیه از ترکیبی با رایحه ی گل زعفران به همراه نارنگی و پرتقال بهره مند شده است . در قلب این رایحه و در نت میانی آن حضور عناصری همچون گل اسمانتوس و کهربا به چشم خورده و در انتها با استقبال چوهای جنگلی و عنبر ، این رایحه با خشک شدن بروی پوست و ماندگار شدن ، ماموریت بویایی خود را به اتمام میرساند . از ترکیب کلیه ی این عناصر با هم رایحه ای خنک و شیرین پدیدار گشته که بیشترین لذت را میتوانید از آن در طول روز و در فصول گرم سال ببرید . معرفی وعکس تبیلیغاتی این عطر از مدل تبلیغاتی ادیتا ویلکویسیوت میباشد . طیف موثر در این رایحه از ترکیب مرکبات با هم و توسط گروه طراحی بی از برند بولگاری میباشد . بارزترین مشخصه ی رایحه ی این عطر آرامش بخش بودن فوق العاده ی آن میباشد .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

Bvlgari Omnia Indian Garnet



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDT

عطر ادکلن بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDT عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری امنیا کریستالین عطری است زنانه و باوقار.

طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام داده است. این عطر گلی و میوه‌ای برای فصول تابستان و بهار پیشنهاد می‌شود. طراحی بطری عطر ادکلن زنانه بولگاری امنیا کریستالین ادو تویلت با الهام از بلور صورت گرفته است. بطری این عطر از دو دایره‌ی در هم تنیده تشکیل شده است. روی این دایره‌ها نشان بولگاری دیده می‌شود.

 

عطر بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDT

در مسیر بویایی این محصول ابتدا بامبو و گلابی به استقبال شنونده رفته و بدنبال آن در میانه ی راه ، چای ، کاسیا ، و گل نیلوفر ظاهر گشته و راه را دنبال نموده و سرانجام در انتهای مسیر با چوب گایاک ، اوآکموس و مشک ماندگار میشود . ترکیب رایحه ی این عطر دارای نیلوفر آبی فشرده با نشاط چای سبز و طراوت جنگل بامبوی در هم پیچیده میباشد . این رایحه با مشک که بسیار حیله گرانه به برخی از بی ثباتی های این رایحه لذت بخشیده است ، این رایحه را روشن ، سبک ، ساده و بسیار جهنده از سوی مچ دست به سمت بینی نموده است 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکل بولگاری امنیا کریستالین

بولگاری امنیا کریستالین

Bvlgari Omnia Crystalline EDT



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amaraعطر بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری آکوا آمارا عطری است مردانه و جذاب .

عطر ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا از برند سرشناس و مطرح بولگاری در سال 2014 توسط طراحی بنام ژاکوئز کاوالیئر طراحی و به بازار عرضه شد . پس از عرضه ی چندین و چند رنگ و طرح از عطر آکوا تا امروز شاید حتی به ذهن هیچ کسی این موضوع خطور هم نمیکرد که برند بولگاری اقدام به تولید و عرضه ی عطری با این رنگ و ساختار از رایحه ای متفاوت بنماید ، ولی کمپانی بولگاری این عمل را با جسارتی مثال زدنی به سرانجام رساند و آکوا آمارا ، عطری سرشار از انرژی و سمبلی از نور با بطری متفاوت با رنگ مسی وارد بازار شد.روی بطری نام آکوا آمارا با رنگ سفید به چشم می‌خورد.

 

عطر بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara

این نسخه از آکوا با ترکیبی از مخلوط نارنگی سیسیلی با روغن گل نرولی تولید شد و دارای رایحه ای از نعناع هندی اندونزیایی و اولیبانوم بخور سفید می باشد . شاید تنها وجه مشترک این محصول با سایر آکواها در رایحه‌ای خنک و دریایی باشد ، اما وجه تمایز آمارا و نسخه‌های پیشین ، در  تلخی آن است زیرا آکوا آمارا به معنای آب تلخ میباشد . آکوا آمارا رایحه ای الهام گرفته از ناز و نعمت بی نهایت از دریای مدیترانه میباشد . این محصول همچون سایر آکواها رایحه‌ای خنک و دریایی دارد و در این مورد با آنها مشترک است. اما نقطه افتراق آمارا و نسخه‌های پیشین تلخی است. آکوا آمارا در لغت به معنای «آب تلخ» است و تلخی رایحه‌ها در این ادکلن مورد تأکید قرار گرفته است.استجان کورتاجارنا مدل مطرح و مشهور این محصول را در ساحل دریا به عنوان خدای خورشید در یونان و به جهت مخالفت با کشتن ماریو سورنتی به تصویر کشیده است .

نکته جالب در این عطر آن است که خانمها نیز به آن علاقه زیادی نشان میدهند.

عطر ادکلن  لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا

بولگاری آکوا آمارا

Bvlgari Aqva Amara



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم-Bvlgari Aqva Pour Homme

عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم-Bvlgari Aqva Pour Homme عطری است با رایحه خنک . این عطر در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری آکوا پور هوم عطری است مردانه و دریایی .

عطر ادکلن آکوا بولگاری پور هوم محصولی از برندی که نیازی به توصیفش نیست ، یعنی کمپانی بولگاری ، محصولی شگفت انگیز با فروش بالای جهانی ، در سال 2005 طراحی و به وارد بازار گردید . عطر آکوا بولگاری همچنین در گروه پرفروشترین ها در رنکینگ جهانی قرار دارد . محصولی که طراح آن ژاکوئز کاوالیئر بوده و در قالب شیشه ای کروی شکل با تناژ رنگی تیره در طیف آبی بیانگر حس دریایی برای آقایانی که میخواهند بشاشی و سرزندگی و انرژی لازم خود را از این محصول کسب نمایند ، عرضه گردیده است .بولگاری آکوا بدون شک یکی از محبوبترین و به یاد ماندنی ترین محصولات دنیای عطر و ادکلن است. بوی لطیف و جذاب آن به ادکلن‌های خنک اعتبار تازه‌ای بخشید و الگویی برای سبک دوست داشتنی خود شد. فروش بالا و خیره کننده این محصول در کشور عزیزمان و خیل عظیم ادکلن‌های مشابهی که از روی آن ساخته شده گواهی بر محبوبیت و اعتبار این ادکلن کم نظیر است.

 

عطر بولگاری آکوا پور هوم-Bvlgari Aqva Pour Homme

این ترکیب عالی در نت اولیه ی خود از نارنگی ، پرتقال به همراه سیتروس و دانه پتی ، در نت میانی اسطوخودوس و علف دریایی به همراه پنبه و جلبک دریایی و در نت پایانی خود عنبر و سدر به همراه مریم گلی و نعناع هندی ، با تکمیل کننده چوب درختان معطر و مواد معدنی ، ساختار این رایحه را در برگرفته است . رایحه ای که مختص جوانان تا 40 سال و با ظاهری زیبا و در خور ستایش میباشد . رایحه ی خنک و تلخ این محصول که از ترکیب نت های دریایی شکل گرفته ، مناسب برای ایام تعطیل و روزهای گرم سال میباشد

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم

بولگاری آکوا پور هوم

Bvlgari Aqva Pour Homme



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن  بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina

عطر ادکلن بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina عطری است با رایحه خنک. این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری آکوا دیوینا عطری است زنانه و جدید.

آکوا دیوینا اولین محصول آکواتیک برند بولگاری برای بانوان است. پیش از این محصولات سری آکوا از این برند شامل ادکلن های مردانه می شد که با معرفی دیوینا، این ادکلن زنانه نیز به این سری اضافه شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد. روی در بطری Acqua Divina نشان تجاری بولگاری حک شده و خودنمایی می‌کند. بطری Acqua Divina به رنگ سفید است و در نور خورشید درخشش خاصی دارد.

 

عطر بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina

عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا دارای رایحه ای لذت بخش برای فصول گرم سال با ترکیباتی گلی، آبی است که با رایحه ی شور و شیرین خود یاد آور شوری آب دریاهاست . عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا با الهام از نقاشی ” تولد ونوس ” از بوتیک الی بر پایه ی عطری بسیار روشن و نفسانی عرضه گردید . طرح تبلیغاتی عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا با معرفی چهره ی برتر مد ” ماگدالنا فراکوویاک ” در سه سایز 25 ، 40 و 65 میل و با غلظت ادو تویلت عرضه شد . به‌محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، نمک و زنجبیل خواهید شد. این ترکیب تند و خنک، حس حضور در سواحل اقیانوسی را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیب گل ماگنولیا و میوه‌ی دوست‌داشتنی به تشکیل‌شده‌اند. احساس طراوت و تازگی از نتایج استشمام بوی این ترکیب به شمار می‌آید. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود نت‌های چوبی، عنبر و عسل جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. با عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا برای اولین بار در یک عطر حس شوری را تجربه خواهید کرد و بخش تعجب آور آن در این است که از این عطر بویی ساطع میگردد که عناصری همچون عسل را به بازی گرفته و در حالی که تعاملی به شیرینی دارد با تعادلی ملایم از شوری به عنوان پس زمینه ، احساسی آبی را در درون خود جای داده است.

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری آکوا دیوینا

بولگاری آکوا دیوینا

Bvlgari Acqua Divina



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه- Carolina Herrera CH Men

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه- Carolina Herrera CH Men عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch سی اچ مردانه عطری است مردانه و با وقار.

این ادو تویلت بطری کلاسیک و شیکی دارد. روی بطری با یک پوشش چرمی تیره‌رنگ قرار گرفته است. روی این پوشش نشان CH به تعداد فراوان کار شده است. یک روبان باریک و قرمزرنگ از پایین گردن بطری آویخته شده است. روی این روبان، نشان CH با جنس فلزی‌اش خودنمایی می‌کند. در بطری با رنگ نقره‌ای و درخشانش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

 

عطر کارولینا هررا سی اچ مردانه-CH for Men

عطر کارولینا هررا سی اچ مردانه-CH for Men از برند نام آشنای کارواینا هررا در سال 2009 به عنوان همراهی مدرن برای ویرایش زنانه ی آن که در سال 2007 عرضه شده بود معرفی گشت. مفهموم این عطر ” وحدت تضادها ” میباشد که  ظرافت در هم تنیده شده و در عین حال بی قاعدگی را بازگو میکند . بطزی این محصول همانند نوع زنانه ی خود شکیل و چرمی شکل ، ولی قهوه ای شکلاتی میباشد . طیف اصلی بویایی عطر چرمی ، وانیلی و چوبی میباشد . رایحه ی اولیه آن چمن ، گریپ فروت و ترنج ، رایحه ی میانی اش گل زعفران ، جوز ، بنفشه ، رایحه های چوبی معطر و یاسمن و رایحه ی اصلی و پایانی آنرا چوب صندل و خس خس ، شکر ، وانیل ، عنبر ، چوب کشمیر ، چرم و جیر تشکیل داده است . رایحه ی این عطر ترکیبی از تضاد های دوست داشتنی است که با ظرافت خاصی تمام آنچه را که از یک رایحه ی گرم انتظار دارید به شما تقدیم می کند .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ 

کارولینا هررا سی اچ 

Carolina Herrera CH Men



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L'Eau

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L'Eau عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ لئو عطری است زنانه و شیک .

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L'Eau محصول جدید برند کارولینا هررا میباشد که در سال 2011 طراحی و روانه ی بازار گشت . رایحه ی آن بگونه ای طراحی شده که مصرف کننده را از آلودگی های کنونی ، از استرس ها و ازدحام امروزی به باغی پر از گل های معطر و با طراوت هدایت میکند . رایحه ی خوش این محصول بگونه ای است که در اوج استفاده از رایحه های شیرین و گرم ، در نهایت نتی ملایم و دلنشین را از خود بر جای میگذارد.بطری CH L’eau بسیار شیک و زنانه طراحی شده است. روی بطری حروف CH که علامت اختصاری برند کارولینا هررا است را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ طلایی و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. یک روبان پارچه‌ای از گردن بطری آویزان شده که روی آن نشان طلایی CH دیده می‌شود.

 

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L'Eau

نت ابتدایی آن شکوفه ی لیمو ، فریزیا ، پوست پرتقال تلخ و ترنج و درنت میانی آن سوسن سفید ، یاسمن ، رز ، بنفشه و در نت اصلی دارچین ، خر زهره ی نریوم ، درخت سیب ، چوب صندل سفید و آفتابگردان استفاده شده است . بطری این محصول به شکل استوانه ای بلند با مایع ای به رنگ صورتی روشن و دربی طلایی رنگ به همراه آویزهای مورد علاقه ی این برند طراحی شده که از ویژگی های این عطر محسوب میگردد . روشنی و شادابی حضور در باغی پر از گل های خارق العاده را با این عطر استثنایی و نسخه ی جدید سی اچ کارولینا امتحان کنید . مطمئنا شیرینی این محصول را به شدت میپسندید ، چرا که ترکیبی با چنین ساختار و آمیزه ای با چنین قدرت به ندرت در دنیای عطر و ادکلن دیده میشود . این محصول با قدرت هر چه تمام بازارهای جهان و همچنین ایران را در دست خود گرفت و جای خود را در پشت ویترین های فروشگاه های برتر جهان تثبیت نمود .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو

کارولینا هررا سی اچ لئو

Carolina Herrera CH L'Eau



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن ۲۱۲ وی آی پی مردانه-Carolina Herrera 212 VIP Men

عطر ادکلن ۲۱۲ وی آی پی مردانه-Carolina Herrera 212 VIP Men عطری است با رایحه گرم و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch ۲۱۲ وی آی پی مردانه عطری است مردانه و خاص .

طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو نفر از عطرسازهای مشهور دنیا با نام‌های «Emilie (Beveirre) Coppermann» و «Lucas Seiuzac» انجام داده‌اند. مردی که از این عطر استفاده می‌کند، بسیار جذاب‌تر و کاریزماتیک‌تر به نظر می‌رسد. چهره‌ی مشهوری که در کمپین تبلیغاتی این عطر نقش پررنگی ایفا کرده «Jon Kortajarena» نام دارد. بطری این عطر خیلی ساده طراحی شده است. روی بطری فلزی 212 وی آی پی، نام این عطر به‌صورت افقی حک شده و خودنمایی می‌کند. این بطری زیبا بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف‌دستی خود نگه‌دارید. در بطری هم مثل بدنه از جنس فلز بوده و درخشش آن از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

 

عطر ۲۱۲ وی آی پی-Carolina Herrera 212 VIP Men

عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا 212 وی آی پی ، از برند کارولینا هررا با همان شعار تبلیغاتی خود ” آیا نام شما در لیست است ؟ این یک مهمانی خصوصی است ” بدنبال نسخه ی زنانه اش در سال 2010  طراحی گشت . محصولی جذاب ، شیک ، با بوی شب زنده داری که منعکس کننده سبک و نگرش نخبگان حزب نیویورک می باشد . رایحه ی معطر ، تند و تازه ی آن در بطری سیلورش همانند یک کوکتل مواد منفجره متشکل از ودکا ، میو ه های ترش ، نعناع منجمد ، زنجبیل ، فلفل سیاه ، خاویار ، چرم ، کهربا و نت های چوبی می باشد . این محصول فوق جذاب و مقاومت ناپذیر بسیار مناسب برای استفاده در مهمانی های شبانه و فصل زمستان می باشد . رایحه ی ماندگار به همراه پخش بوی بالای آن حضور شما را در محفل دوستان پر رنگ تر می نماید . در نت ابتدای اش لیمو ترش ، خاویار ، فلفل سیاه ، زنجبیل و میوه ساعتی در نت میانی اش بوی غالب ودکا به همراه ادویه جات ، نعناع و نوشیدنی جین و در نت پایه اش کهربا ، چرم و نت های چوبی را دارا می باشد .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن ۲۱۲ وی آی پی 

۲۱۲ وی آی پی 

Carolina Herrera 212 VIP Men



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه-Carolina Herrera CH Men Prive

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه-Carolina Herrera CH Men Prive عطری است با رایحه گرم و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ پرایو عطری است مردانه و کلاسیک .

عطر ادکلن مردانه سی اچ پرایو از برند سرشناس و معروف کارولینا هررا - در ادامه نسخه های ادکلن سی اچ از برند کارولینا هررا - نسخه ی جدیدی است از عطر سی اچ مردانه سال 2009 ، که اینبار در کاوری زیبا با جزئیات مشکی و طلایی روشن و با ترکیب رایحه ای جدید ، در سال 2015 به بازار عرضه شد .این محصول از رایحه ای گرم برخوردار بوده و مناسب استفاده در فصل های سرد سال است. این عطر بسیار مدرن، درعین شیک‌بودن بسیار کلاسیک است. این عطر چوبی و شرقی برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. روی شیشه‌ی این عطر، نشان کارولینا هررا با رنگ طلایی مشاهده می‌شود. در بطری با رنگ سیاهش با نیمه‌ی تیره‌ی بطری هارمونی خوبی ایجاد کرده است. این در به‌وسیله‌ی یک لولای فلزی به بدنه‌ی عطر متصل شده تا هم جلوه‌ی بیشتری ایجاد کند و هم احتمال گم‌شدنش از بین برود. نیمه‌ی پایینی شیشه شفاف است و مایع درون بطری به‌خوبی از روی آن دیده می‌شود.

 

عطر کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه-Carolina Herrera CH Men Prive

عطر مردانه ی سی اچ پرایو شرقی چوبی ، عطر چرمی ، هیجان انگیز ، غنی و لوکس بوده و ترکیبی از لایه های تلفیقی ویسکی با بوی انفجاری و شدید چرم بوده و ترکیبی رنگی و سیاه و سفید را داراست . در نت ابتدایی گریپ فروت ، پوملو ، ویسکی و در نت میانی اسطوخودوس ، مریم گلی ، آویشن و هل و در نت اصلی دانه ی تونکا ، چرم ، بنزوئین و نت های چوبی را با خود همراه دارد . عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ پرایو همراه با نسخه ی زنانه ی خود ترکیبی از ظرافت ، لوکس بودن ، شور و شوق را به ارمغان می آورد . اغوا گری در سطح به تمام معنا را با رایحه ی این عطر میتوان تجربه کرد . عکاسی کمپین عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ پرایو بر عهده ی ماریو تستینو بوده و مدل های حاضر در این عکس نیز جاسلین و لیلی الدریج میباشند

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو 

کارولینا هررا سی اچ پرایو 

Carolina Herrera CH Men Prive



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه - Carolina Herrera CH Women

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه - Carolina Herrera CH Women عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ زنانه عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا سی اچ محصولی است از برند نام آشنای کارولینا هررا ، ” یک شروع تازه و پایانی شرقی ” لقبی که این برند در سال 2007 بر روی محصول تولیدی خود نهاد میباشد . طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرسازهای مشهوری همچون «اولیویر کرسپ»، «روزندو متیو» و «کارولینا آدرین هررا» که دختر موسس این شرکت است انجام شده است. سی اچ با بوی مرکباتی، چوبی و شیرینش برای روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این عطر شرقی شیشه‌ی بسیار زیبایی دارد. روی شیشه، یک پوشش چرمی قرمزرنگ که با طرح CH تزیین‌شده کار شده است. یک روبان قرمزرنگ از گردن این بطری آویخته شده که روی آن حروف CH با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. در بطری از جنس فلز است و با رنگ نقره‌ای‌اش درخشش خاصی به ترکیب کلی CH بخشیده است.

 

عطر کارولینا هررا سی اچ زنانه - Carolina Herrera CH Women

عطر زنانه سی اچ یکی از محبوبترین و پرفروشترین محصولات زنانه کارولینا هررا میباشد . طیف بویایی این عطر میوه ای ، شیرین و چوبی میباشد . رایحه ی اولیه ، ترنج ، گریپ فروت ، لیمو ، خربزه ، رایحه ی میانی ، رز، دارچین ، بادام سوخته ، یاسمین ، شکوفه پرتقال ، رایحه اصلی و پایانی ، عنبر ، چرم جیر، نعناع هندی ، مشک ، چوب صندل و چوب کشمیر میباشد . این ادکلن تمام حس تازگی را یکجا به روح و جسم شما وارد می سازد . نت های بکار رفته در آن که شامل ترنج ، پرتقال ، گریپ فروت و هندوانه است  خود را در اولین لحظات مصرف نشان می دهد . خلاصه اینکه تمام خصوصیات یک کار ارزنده به یک جا در این محصول گرد آوری شده است.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ 

کارولینا هررا سی اچ 

Carolina Herrera CH Women



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم-CH Sublime

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم-CH Sublime عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch سوبلیم عطری است زنانه و شیک .

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم محصول سال 2013 کارولینا هررا اولین ادکلن الهام گرفته شده از ادکلن سی اچ زنانه است که در سال 2007 تولید شده بود. سی اچ سوبلیم در نسخه پرفیوم و ظاهری شکیل و دوست داشتنی روانه بازار شده و در مورد رایحه آن صحبت‌های زیادی شده است. برخی معتقدند رایحه آن بهبود یافته رایحه ادکلن معروف ایفوریا است با این تفاوت که بخش چوبی آن حذف شده و ادکلن زنانه تر شده است. برخی آن را اصلاح شده ادکلن سی اچ می‌دانند که بخش ادویه‌ای آن برجسته‌تر شده است. و برخی دیگر رایحه پایه آن را به ادکلن مطرح آیدیل از شرکت گرلن نسبت می‌دهند.

 

عطر کارولینا هررا سی اچ سوبلیم-CH Sublime

نت ابتدایی آن متشکل از گل ساعت و ترنج ، نت میانی آنرا گل های ارکیده و رز تشکیل داده و نت نهایی این محصول ترکیبی از عنبر سائل و چرم میباشد که پایه های ساخت این عطر را شامل میشوند . عطری که با رایحه ای بسیار اغوا کننده و احساس برانگیز ، کاملا زنانه بوده و از جذابیت و مرموزی خاصی برخوردار است . ترکیبات این رایحه الهام گرفته از تلفیق رایحه های قدیمی قرن بیستم و مدرنیته میباشد . عطر سی اچ سابلیم عطری کاریزماتیک و با دنیایی از رمز و راز ، که آنرا خاص تر کرده است ، میباشد . این محصول نوع جدید و الهام گرفته از عطر سی اچ ادو پرفیوم میباشد . رایحه ی این عطر به گونه ای است که شما را فورا در عشق غرق مینماید و به انضمام بطری فوق زیبایی که دارد ، از هر لحاظ دلبری مینماید.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم

کارولینا هررا سی اچ سوبلیم

CH Sublime



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Women

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Women عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا شیک-Carolina Herrera Chic for Women عطری است زنانه و شیک.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Women

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Womena ،که توسط Alberto Morillas خلق شد ، محصولی جذاب ، لطیف و در رنگ آمیزی قرمز است که نشان دهنده ی عشق و گرایش می باشد .

رنگ قرمز انسان را به تفکر در سحرآمیز بودن و قدرتی تاثیر گذار داشتن وا می دارد . به همین خاطر این عطر را به خانم های خوش سلیقه که همیشه خاص و منحصر به فرد بودن را دوست دارند پیشنهاد می کنیم.

  • رایحه اولیه: گل مریم - کل رز – مانگا قرمز
    رایحه میانی: شکوفه پرتقال – مانگا – سوسن – شکوفه ماندارین
    رایحه پایه: چوب صندل – وانیل - مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا شیک

ادکلن کارولینا هررا شیک

کارولینا هررا شیک زنانه

Carolina Herrera Chic for Women



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک مردانه-Carolina Herrera Chic for Men

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک مردانه-Carolina Herrera Chic for Men عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2003 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا شیک -Carolina Herrera Chic for Men عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک مردانه-Carolina Herrera Chic for Men

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک مردانه-Carolina Herrera Chic for Men ،درسال 2004 توسط شخصی بنام Jean marc Chaillan خلق شد . این ادکلن سرشار از انرژی ، فریبندگی، تازگی و لطافت بوده که مخصوص آقایانی شیک پوش ،جذاب ، باهوش و احساساتی طراحی شده است .

این محصول شگفت انگیز با ترکیباتی فوق العاده و بی نظیر خود جهت استفاده در طول روز و یا ملاقات های مهم در طول فصل بهار پیشنهاد می شود. با این عطر ملایم و شیرین که محصول لوکس و کلاسیک کمپانی کارولینا هررا می باشد شما به راحتی می توانید توجه دیگران جلب و آنها را افسون کنید.

  • رایحه اولیه : ماندارین ، ترنج ، هندوانه ، هل ، لیمو
    رایحه میانی : دارچین ، فلفل سیاه
    رایحه پایه : چوب صندل ، لوبیا تونکا ، عنبر ، مشک ، سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

 عطر کارولینا هررا شیک

ادکلن کارولینا هررا شیک

کارولینا هررا شیک مردانه

Carolina Herrera Chic for Men



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل- Carolina Herrera Good Girl

عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل- Carolina Herrera Good Girl عطری است با رایحه گرم و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل- Carolina Herrera Good Girl عطری است زنانه و خاص .

 

عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل - Carolina Herrera Good Girl

عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل - Carolina Herrera Good Girl توسط کمپانی کارولینا هررا در سپتامبر 2016 توسط  Louise Turner طراحی و به بازار معرفی شد. این عطر جدید شرقی گلی با شعار " چقدر خوب است که بد باشیم" معرفی شد. ترکیبات  خلاقانه گود گرل اعتیادآور بوده و نشان دهنده دوگانه بودن شخصیت یک زن می باشد. چهره تبلیغاتی این عطر Karlie Kloss است. بطری جالب این عطر به شکل یک کفش پاشنه بلند می باشد. پاشنه کفش به رنگ طلایی است و خود کفش به رنگ سرمه ای . عطر گود گیرل در حجم 50 و 80 میل تولید شده است.

  • رایحه اولیه:بادام-قهوه
  • رایحه میانی:مریم-یاس
  • رایحه پایه: لوبیای تونکا - غلاف کاکائو

لینکهای مفید:

کارولینا هررا گود گرل

عطر کارولینا هررا گود گرل

ادکلن کارولینا هررا گود گرل

Carolina Herrera Good Girl

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکل



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا مردانه-Carolina Herrera for men

عطر ادکلن کارولینا هررا مردانه-Carolina Herrera for men عطری است تلخ.این عطر در سال 1991 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا -Carolina Herrera for men عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا مردانه-Carolina Herrera for men

عطر ادکلن کارولینا هررا مردانه-Carolina Herrera for men،توسط شخصی به نام Rosendo Mateu خلق شده که به دلیل دارابودن ترکیبی منحصر به فرد و ماندگاری بسیار بالا برای مصرف در طول میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد می شود.

نت های ادکلن مردانه Carolina Herrera for menعبارتند از :

  • رایحه اولیه : رز ماری ، اسطوخودوس ، لیمو ، بهار نارنج
    رایحه میانی : چوب میخک ، گل شمعدانی ، شبدر
    رایحه پایه : چوب صندل ، تنباکو ، شاهبوی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا

ادکلن کارولینا هررا

کارولینا هررا مردانه

Carolina Herrera for men



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور مردانه-Carolina Herrera CH Men Grand Tour

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور مردانه-Carolina Herrera CH Men Grand Tour عطری است تند.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور-Carolina Herrera CH Men Grand Tour عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور مردانه-Carolina Herrera CH Men Grand Tour

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور مردانه-Carolina Herrera CH Men Grand Tour ،از رایحه ای ادویه ای برخوردار بوده و برای استفاده در فصل های سرد سال مناسب است.

بطری تیره و سیاه‌رنگ این عطر گویای حال و هوای تند، تلخ و اسموکی آن است. روی بطری یک پوشش چرمی سیاه‌رنگ کار شده که آن را به شکل فوق‌العاده‌ای از یکنواختی درآورده است. روی این پوشش تیره، یک خط بنفش دیده می‌شود. روی این خط بنفش، نشان CH با رنگ طلایی جا خوش کرده است. در طلایی بطری، با شکل استوانه‌ای و جنس فلزی‌اش زیبایی این سی اچ جدید را دوچندان کرده است.

  • رايحه اوليه : بخور خوشبو – میت
    رايحه ميانی : جوز هندی – دارچین – ادویه
    رايحه پایه : جیر – ماهاگونی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ گرند تور

ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور

کارولینا هررا سی اچ گرند تور مردانه

Carolina Herrera CH Men Grand Tour



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa عطری است گرم و تند.این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa،که یکی از ادکلن های خانواده سی اچ به حساب می آید از رایحه معتدل و چهارفصل برخوردار است.

وقتی خوب به شیشه‌ی این ادو تویلت نگاه کنید، متوجه طراحی زیبای آن خواهید شد. شیشه با یک روکش چرمی پوشیده شده است. این پوشش چرمی مثل لباس‌هایی است که برای استتار در جنگل استفاده می‌شوند. در پایین شیشه و در سمت راست آن نشان تجاری کارولینا هررا با رنگ طلایی به چشم می‌خورد. در بطری به رنگ طلایی بوده و با نشان CH که روی شیشه نوشته شده، هماهنگی خوبی ایجاد کرده است.

به‌محض اولین اسپری از CH Men Africa روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی پرتقال ماندارین و فلفل صورتی را احساس خواهید کرد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و نشاط زیادی را به شما منتقل می‌کند. وقتی مدتی از این حالت گذشت، متوجه جانشینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. نت‌های میانی از گیاه مریم‌گلی آبی و فلفل فرنگی شیرین تشکیل شده‌اند. این ترکیب دوگانه، تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان خواهد کرد. پس از مدتی طولانی، مسیر بویایی این عطر به سمت نت‌های پایانی منحرف خواهد شد. چوب سدر، قهوه و چوب کشمیر، عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. بوی تلخ قهوه، آرامشی عمیق در شما ایجاد می‌کند. بوی چوب سدر هم استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند.

  • رایحه اولیه : فلفل صورتی , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : سالویا , فلفل قرمز شیرین
    رایحه پایه : چوب کشمیر , قهوه , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ من آفریقا

ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا

کارولینا هررا سی اچ من آفریقا

سی اچ افریکا مردانه

Carolina Herrera CH Men Africa



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک مردانه-Carolina Herrera CH Men Central Park

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک مردانه-Carolina Herrera CH Men Central Park عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک-Carolina Herrera CH Men Central Park عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک مردانه-Carolina Herrera CH Men Central Park

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک مردانه-Carolina Herrera CH Men Central Park ،عطری است شیک و خوشبو که با رایحه نیمه شیرین و شاداب مرکبات آغاز میشود که حس تلخ ملایمی از زنجبیل و هل بهمراه دارد.

با گذر زمان و با اضافه شدن وانیل عطر شیرینتر و کمی گرم شده و حس تلخی از جنس چوبها نیز به آن میپیوندد تا رایحه ای متعادل، خوشبو و مردانه از حس شیرین و شاداب مرکبات و تلخی چوب ها و ادویه ها شکل گیرد.

  • رایحه آغازی: زنجبیل
    رایحه میانی: هل سیاه
    رایحه پایانی: چوب سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک

ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک

کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک مردانه

Carolina Herrera CH Men Central Park



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی-Carolina Herrera CH Garden Party

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی-Carolina Herrera CH Garden Party عطری است شیرین.این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی -Carolina Herrera CH Garden Party عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی-Carolina Herrera CH Garden Party

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی-Carolina Herrera CH Garden Party ،که بسیار لطیف و فریبنده می باشد ، در بسته بندی از چرم صورتی و یک ربان که لوگوی CH در آن جای گرفته ، به بازار عرضه شد.

بطری این عطر خیلی زیبا طراحی شده است. یک پوشش چرمی صورتی‌رنگ، دور بطری را احاطه کرده است. یک بند چرمی صورتی‌رنگ هم از گردن بطری آویخته شده است. روی این بند، نشان سی اچ به اشکال مختلف و قشنگی کار شده است. در بطری به رنگ طلایی بوده و با حروف CH طلایی‌رنگی که از گردن بطری آویخته شده‌اند، هارمونی مناسبی را ایجاد می‌کند.

این عطر شگفت انگیز با ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در طول روز های بهاری و یا مراسم مهم و رسمی پیشنهاد خوبی می باشد .

  • رایحه اولیه: گریپ فوروت – لیمو – آناناس
    رایحه میانی: گل یاس – گل رز
    رایحه پایه: چوب صندل – ادویه - سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی

ادکلن کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی

کارولینا هررا سی اچ گاردن پارتی

Carolina Herrera CH Garden Party



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور زنانه-Carolina Herrera CH Grand Tour

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور زنانه-Carolina Herrera CH Grand Tour عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور-Carolina Herrera CH Grand Tour عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور زنانه-Carolina Herrera CH Grand Tour

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور زنانه-Carolina Herrera CH Grand Tour ،الهام گرفته از یک سفر قدیمی ، رمانتیک و لوکس با ترن به آمریکای جنوبی می باشد .

نت های شیرین و گلی آن با مخلوطی از مرکبات برزیلی و تازگی از لیمو و گریپ فوروت آغاز می شود که بعد از مدتی جای خود را به لطافت و حالت مخملی گل زنبق و شکوفه پرتقال مکزیکی می دهد . بیس این ترکیبات به شیر شیرینی از آرژانتین ختم می شود که آن را به اکسیری جادویی و فریبنده تبدیل می کند .

بطری آن با چرم صورتی پوشش داده شده که با رنگ طلایی زیبایی ترکیب شده و سمبلی از ترن و کلاهدوز می باشد.

  • رايحه اوليه : پرتقال برزیلی – لیمو – گریپ فوروت
    رايحه ميانی : زنبق – شکوفه پرتقال
    رايحه پایه : شیر شیرین

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ گرند تور

ادکلن کارولینا هررا سی اچ گرند تور

کارولینا هررا سی اچ گرند تور

Carolina Herrera CH Grand Tour



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک زنانه-Carolina Herrera CH Central Park

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک زنانه-Carolina Herrera CH Central Park عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک -Carolina Herrera CH Central Park عطری است زنانه و خاص.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک زنانه-Carolina Herrera CH Central Park

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک زنانه-Carolina Herrera CH Central Park،عطری است شاداب، خوشبو و دوست داشتنی که با رایحه مرکبات به همراه حسی لطیف از گلها آغاز میشود. حضور رایحه شکوفه های پرتقال، گل یاس و مرکبات حسی شاداب و گلدار را ایجاد میکنند در حالی که شیرینی ملایمی از مشک نیز این ترکیب آنها را همراهی میکند. با گذر زمان مشک قویتر شده و کمی عطر را شیرینتر میکند در حالی که رایحه شاداب و آرامش بخش گلها همچنان به مشام می رسند.

  • رایحه آغازی: آلوی سیاه و فلفل سیاه
    رایحه میانی: گل یاسمین، مریم و شکوفه‌ی پرتقال
    رایحه پایانی: چوب سدر، عنبر و مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

عطر کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک

ادکلن کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک

کارولینا هررا سی اچ سنترال پارک

Carolina Herrera CH Central Park



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose عطری است زنانه و خاص.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose ،محصولی کاملا جذاب ، لطیف و لذت بخشی است که سمبلی از هیجان و خوش گذرانی در پارتی های فشن نیویورک سیتی می باشد . ترکیب آن که تعبیری از تازگی ، فریبندگی و زنانگی است ، دارای افکت های شیرینی از شامپاین و تن لطیف و تازه ی میوه در نت اولیه ، عطر خوش و دل نواز شکوفه های هلو در نت میانی (که بالاترین دوز پیچیدگی ترکیباتش این قسمت است) و در نهایت نت های تند و چوبی می باشد.

  • رايحه اوليه : شامپاین – نت های میوه ای
    رايحه ميانی : شکوفه هلو
    رايحه پایه : عنبر – مشک – نت های چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا 212 وی آی پی رز

ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز

کارولینا هررا 212 وی آی پی رز

Carolina Herrera 212 VIP Rose

 

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام مردانه-Carolina Herrera 212 Glam men

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام مردانه-Carolina Herrera 212 Glam men عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام -Carolina Herrera 212 Glam men عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام مردانه-Carolina Herrera 212 Glam men

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام مردانه-Carolina Herrera 212 Glam men ،الهام گرفته از زندگی شبانه در کلان شهرهایی نظیر نیویورک ، شهری که هیچ گاه نمی خوابد، می باشد و سرشار از انرژی ، شادابی و سرزندگی است . این ادکلن شگفت انگیز انتخابی عالی برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی در شب های گرم سال می باشد.

  • رایحه اولیه : کاکائو ، شکلات تلخ
    رایحه میانی : لوبیا تونکا ، تنباکو
    رایحه پایه : نت های چوبی ، مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا 212 گلام مردانه

ادکلن کارولینا هررا 212 گلام مردانه

کارولینا هررا 212 گلام مردانه

Carolina Herrera 212 Glam men

 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose عطری است زنانه و خاص.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز-Carolina Herrera 212 VIP Rose ،محصولی کاملا جذاب ، لطیف و لذت بخشی است که سمبلی از هیجان و خوش گذرانی در پارتی های فشن نیویورک سیتی می باشد . ترکیب آن که تعبیری از تازگی ، فریبندگی و زنانگی است ، دارای افکت های شیرینی از شامپاین و تن لطیف و تازه ی میوه در نت اولیه ، عطر خوش و دل نواز شکوفه های هلو در نت میانی (که بالاترین دوز پیچیدگی ترکیباتش این قسمت است) و در نهایت نت های تند و چوبی می باشد.

  • رايحه اوليه : شامپاین – نت های میوه ای
    رايحه ميانی : شکوفه هلو
    رايحه پایه : عنبر – مشک – نت های چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا 212 وی آی پی رز

ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز

کارولینا هررا 212 وی آی پی رز

Carolina Herrera 212 VIP Rose



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی زنانه-Carolina Herrera 212VIP Wild Party

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی زنانه-Carolina Herrera 212VIP Wild Party عطری است ملایم و گرم.این عطر در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی-Carolina Herrera 212VIP Wild Party عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی زنانه-Carolina Herrera 212VIP Wild Party

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی زنانه-Carolina Herrera 212VIP Wild Party،ادکلنی شیرین است که استفاده از آن به دلیل معتدل بودن برای بهار و پاییز بیشتر توصیه میشود.

بطری این عطر در همان پلتفرم قبلی 212ها ساخته شده؛ با این تفاوت که روی آن، طرح برجسته‌ی زیبایی کار شده است. روی درپوش طلایی‌رنگ این عطر، نام 212VIP Wild Party به‌وضوح دیده می‌شود. شیشه بسیار خوش‌دست بوده و به‌خوبی در دست بانوان جای می‌گیرد.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , آناناس
    رایحه میانی : آلو قطره طلا , ارکیده , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه : روایح چوبی , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی

ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی

کارولینا هررا 212 وی آی پی وایلد پارتی زنانه

Carolina Herrera 212VIP Wild Party



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ پیلز مردانه-Carolina Herrera 212 NYC Men Pills

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ پیلز مردانه-Carolina Herrera 212 NYC Men Pills عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا -Carolina Herrera عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ پیلز مردانه-Carolina Herrera 212 NYC Men Pills

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ پیلز مردانه-Carolina Herrera 212 NYC Men Pills ، از سری Carolina Herrera  Pills است.در لغت به معنای کپسول است. شکل ظاهری آن کاملا شبیه کپسول است و حجم آن ۲۰ میل میباشد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مفید:

۲۱۲ پیلز

عطر ۲۱۲ پیلز

ادکلن ۲۱۲ پیلز

212 NYC Men Pills



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 زنانه-Carolina Herrera 212 women

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 زنانه-Carolina Herrera 212 women عطری است شیرین.این عطر در سال 1997 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا 212 -Carolina Herrera 212 women عطری است زنانه و خاص.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 زنانه-Carolina Herrera 212 women

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 زنانه-Carolina Herrera 212 women ،برای خانمهای جوان اسانسی برای زندگی مدرن ،منحصر به فرد و انرژی زا یک اسانس از شهر نیویورک که توسط Alberto morillas ساخته شد.

بطری 212 بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده است. روی بطری نام 212 و نشان تجاری کارولینا هررا را مشاهده می‌کنید. این استوانه خیلی راحت در کیف دستی بانوان جا می‌شود.

این عطر بسیار خاص ، دوست داشتنی ، جدید، منحصر به فرد ، جذاب و وسوسه انگیز بوده و برای مصرف در طول روزهای گرم تابستانی انتخابی عالی می باشد.

  • رایحه اولیه: شکوفه پرتقال – ماندارین – کاکتوس – ترنج
    رایحه میانی: گل رز – کاملیا سفید – یاسمن – مانگا – گل یاس - سوسن
    رایحه پایه: مشک – چوب صندل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا 212

ادکلن کارولینا هررا 212

کارولینا هررا 212 زنانه

212 زنانه

Carolina Herrera 212 women



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام زنانه-Carolina Herrera 212 Glam

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام زنانه-Carolina Herrera 212 Glam عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام-Carolina Herrera 212 Glam عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام زنانه-Carolina Herrera 212 Glam

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 گلام زنانه-Carolina Herrera 212 Glam،که برگرفته از زندگی شبانه در کلان شهرها از جمله نیویورک ، شهری که هیچ گاه از تکاپو نمی افتد ، می باشد ، با رایحه ی خنک و شیرین خود برای مصرف بانوان در طول شب های بهاری و یا میهمانی های شبانه پیشنهاد بی نظیری است .

این عطر اغواکننده مورد تحسین بسیاری از بانوان قرار گرفته به طوری که هواداران زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است.

  • رایحه اولیه: تافی – نت های شیرین
    رایحه میانی: عنبیه – گل رز – پشمک
    رایحه پایه: نت های چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا 212 گلام 

ادکلن کارولینا هررا 212 گلام 

کارولینا هررا 212 گلام زنانه

Carolina Herrera 212 Glam



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه-Carolina Herrera 212 s--y

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه - Carolina Herrera 212 s--y عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch راکی عطری است زنانه و خاص .

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه محصولی از برند کارولینا هررا که در سال 2005 توسط آلبرتو موریلاس طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی آن همانند نسخه ی مردانه ی این برند ، بسیار جذاب و فریبنده است . رایحه ی این عطر از فرآورده های  شیرین و فانتزی ساخته شده که بدین صورت ، آنرا به عطری شیرین و گرم و بسیار جذاب بدل نموده است . در نت ابتدایی فلفل صورتی ، ترنج و نارنگی ، در نت میانی رایحه ی گل های معطر ، روناسیان ، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی ، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار میبینیم .

 

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه -Carolina Herrera 212 s--y

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه - Carolina Herrera 212 s--y، جوهری زنانه ، نفسانی ، جذاب ، موثر و غیر قابل مقاومت است . رنگ بنفش بطری آن با رنگ پوشش فلزی مات آن در تعاملی فی مابین عشق و شور و حساسیت به لمس قرار دارد . تنالیته ی گرم و شیرین این رایحه آنرا تبدیل به نمونه ای عالی از عطری ساخته تا مناسب روزهای سرد سال و به جهت حضور در هر مکانی قرار گیرد . غالب مصرف از این رایحه را گروهی از جوانان تشکیل داده که به آن عطر تشخیص نیز میگویند ، یعنی با این رایحه برای بار دوم دیگر نیازی به معرفی خود نخواهید داشت . این محصول با یک نگاه اما در دو ساختار تولید گشته ، برای کشورهای عربی و مسلمان ، آمبولانژی با حذف بخشی از نام این محصول ، به دستمان خواهد رسید ، ترفندی از این برند برای جای دادن این محصول در سبد فروش به کشورهای عربی که در نهایت همان عطر محبوب برای شما خواهد بود .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی 

۲۱۲ سک سی 

Carolina Herrera 212 s--y



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه - Carolina Herrera 212 s-xy Men

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه - Carolina Herrera 212 s--y Men عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch ۲۱۲ سک سی مردانه عطری است مردانه و باوقار

عطر ۲۱۲ سک سی مردانه - Carolina Herrera 212 s-xy Men محصولی از برند کارولینا هررا که بعد از نسخه ی زنانه ی خودش در سال 2006 توسط آلبرتو موریلاس و رزندو متئو طراحی و به بازار عرضه شد . ویژگی بارز این محصول خاصیت مغناطیسی و فوق العاده جذب کننده اش میباشد .

 

عطر ۲۱۲ سک سی مردانه - Carolina Herrera 212 s--y Men

رایحه ی اولیه ی آن نارنگی ، ترکیبات سبز و ترنج ، رایحه ی میانی آن فلفل ، رایحه ی گل های معطر و هل و رایحه ی پایانی آن را عنبر سائل ، وانیل ، مشک ، چوب صندل سفید و چوب گویاک تشکیل میدهد . طراحی بطری این محصول با هدف گذاری بر جذابیت رایحه ی آن صورت گرفته و با دارا بودن مگنتی برای ربایش درب این عطر بروی بدنه ی آن ، به وضوح نمایانگر حالتی از مغناطیسی بودن رایحه ی درون خود میباشد . این عطر جذاب ، پیجیده و مرموز اما بسیار و باز هم بسیار محرک بوده و اگر میخواهید شبی افسانه ای را در نیویورک تجربه نمائید ، کافیست مقداری از آن استفاده کنید و با کسب تجربه ی سفری در زمان و مکان ، از رایحه ی این عطر شگفت انگیز لذت ببرید . این محصول با یک نگاه اما در دو ساختار تولید گشته ، برای کشورهای عربی و مسلمان ، آمبولانژی با حذف بخشی از نام این محصول ، به دستمان خواهد رسید ، ترفندی از این برند برای جای دادن این محصول در سبد فروش به کشورهای عربی که در نهایت همان عطر محبوب برای شما خواهد بود .

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی 

۲۱۲ سک سی 

Carolina Herrera 212 s--y Men



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن ۲۱۲ مردانه - Carolina Herrera 212 Men

عطر ادکلن ۲۱۲ مردانه - Carolina Herrera 212 Men عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch ۲۱۲ مردانه عطری است مردانه و خاص.

 

عطر ۲۱۲ مردانه - Carolina Herrera 212 Men

سازندگان این ادکلن: Rosendo mateu , Alberto morillas, Ann gottlieb می باشند.نت بالای این محصول  اسطوخودوس ، ترکیبات سبز گریپ فروت ، حبه ی غلات ، ادویجات تند و ترنج و در نت میانه روناسیان ، زنجبیل ، سالویا و بنفشه و در نت پایانی مشک ، لادن ، خس خس ، چوب صندل سفید ، بخور و چوب گویاک را استشمام مینمائیم . این عطر مختص مردان به روز و جوانی است که خواهان انرژی زیادی برای زندگی کردن در یک شهر بزرگ هستند . این رایحه در دسته ی گروه بویایی رایحه های جنگلی و چوبی معطر طبقه بندی میگردد . وی چوب، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و تعادل روحی را جایگزین آن می‌کند. از رایحه ی خنک و تلخ این محصول جهت مصارف روزانه و برای فصول گرم سال میتوانید لذت ببرید . این عطر پس از خشک شدن بروی پوست رایحه ای فوق العاده و بویی طبیعی از خود ساطع مینماید . ادو تویلت کارولینا هررا مدل 212 من یکی از بهترین عطرهای مردانه‌ای است که تابه‌حال ساخته‌شده. عطری کاملا کلاسیک از کشور اسپانیا میباشد . رایحه ای که از آن میتوانید کنار ساحل دریا و یا سالن های ورزشی هم استفاده نمائید .

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، گریپ فروت (Grapefruit) ، پتی دانه (Petit Grain) ، اسطو خدوس (Lavender) ، رایحه های سبز (Green Notes) ، رایحه های تند (Spicy Notes)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل یاسمن (Gardenia) ، بنفشه (Violet) ، مریم گلی (Sage) ، زنجبیل (Ginger) ، فلفل (Pepper)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : مشک (Musk) ، بخور (Incense) ، رزین لبدانوم (Labdanum) ، چوب گایاک (Guaiac Wood) ، چوب صندل (Sandalwood) ، درخت خس خس (Vetiver)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن ۲۱۲ 

۲۱۲ 

Carolina Herrera 212 Men

Carolina Herrera 212 s--y Men



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن ۲۱۲ وی آی پی زنانه - Carolina Herrera 212 VIP

عطر ادکلن ۲۱۲ وی آی پی زنانه - Carolina Herrera 212 VIP  عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch ۲۱۲ وی آی پی عطری است زنانه و جذاب .

 

عطر ۲۱۲ وی آی پی زنانه - Carolina Herrera VIP Women

عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی ، محصول سال 2010 کمپانی کارولینا هررا ، که با شعار فراگیر ” آیا نام شما در لیست است؟ این مهمانی خصوصی است ” طراحی و روانه دنیای عطر گشت . طراح عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی آلبرتو موریلاس ، با الهام از زندگی پر انرژی شبانه ، شهری مدرن که هرگز به خواب نمیرود (نیویورک ) این محصول را طراحی نمود . نت شیرین ،گرم و وانیلی آن نمایان گر انرژی ، تفریحات شبانه ، جوانی مدرن و پر زرق و برق می باشد . رایحه ی آن از هارمونی مواد گوناگونی ساخته شده اما بوی غالب نوشیدنی رم یک قدم جلوتر آمده و شنونده را به سمت خود می کشاند . در مسیر بویایی این محصول اغوا کننده ابتدا بوی بارز نوشیدنی رم به همراه میوه ساعتی نمایان گشته که چندی بعد جای خود را به مشک و گل یاسمن داده و در پایان مسیر با دانه تونکا و نت شیرین و لذیذ وانیل ماندگار می گردد . ماندگاری بالا به همراه پخش بوی عالی آن از دیگر ویژگی های است که آن را عطری پر طرفدار نموده است .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن ۲۱۲ وی آی پی

۲۱۲ وی آی پی

Carolina Herrera 212 VIP



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()